Forma-1 Japán Hatalmas Díj: Max Verstappen nyer, Daniel Ricciardo az Ön ölében a Suzukában

A legújabb FIA és a Formula 1 Step 1-ben bejelentette a 2025-ös FIA Formula You to Globe Tournament friss naplóját, amelyen további huszonnégy éven át állnak a rajongók, a látogassa meg webhelyüket járműkezelők és az Önök csoportjai a bajnokság 75. évfordulóját karcolva. Az eredetileg 1985. április 7-én kiírt Japán Huge Prix véget ért, mivel a Suzuka Rutin újjáépítési részei is elfogytak.8 Az 1-es algoritmushoz térjünk vissza. A vidámparkban helyet foglaló friss pálya a holland John Hugenholtz miatt jött létre, és a Hondához tartozik, aki a teszt dallam során használta. A legemlékezetesebb először az elrendezése miatt – a Suzuka az F1-es naptárban csak egy körvonal-nyolcas versenypálya – a legújabb, igényes, és felhívhatja a figyelmet a japán pályára, amelyről minden bizonnyal jól fogadott versenyzők és rajongók váltak, és az is volt, hogy a legdrámaibb és talán emlékezetes perceket is láthattuk az Algorithm You to háttérben. Panis lemondott, amikor a 20. körben elromlott a generátora, eközben Hill azonnal lemondott a dalról, de vissza tudott jönni a legújabb boxba, így a racionális pilótafáradtsággal rendelkező versenyzők a 21. körig vonulhatnak vissza utolsó nagydíján, Coulthard megelőzte Irvine-t, és a 3. helyet szerezte meg a legkorábbi löketeken belül. A 34. körig Coulthard hibát generált, és nekipördült a falszerkezetnek, kiejtve az orrát.

Az új Las vegas-i Huge Prix ismét a történelem 3. csata lehet 2025-ben, amelyet a későiek számára rendeznek. 22. Häkkinen valamikor elvette az új kockás zászlót négy másodperccel Schumacher előtt, és Ön, érintett, megszerezheti a második pilóta címét. Irvine végzett egy perccel. 5-ös Schumacher mögött, a 3.-ban, továbbra is segítve a Ferrarit biztonságosabbá tenni az első konstruktőri bajnokságot, mert az 1983-as. Egy alternatív nyilatkozaton belül megerősítették, hogy a pályát ezen a héten lezárják az emberek elől, így az ellenőrzéseket és a helyreállítási munkákat valószínűleg az egész helyszínen elvégzik. Az idei Japán Hatalmas Díjnak április 6-án, vasárnap kell helyet adnia, reggel 6 órakor, hogy brit látogatók legyenek.

Fuji átépítése

Charles Leclerc valójában az egyetlen versenyző, aki egy bokszkiállást hajtott végre, kiterjesztve a szerepét a közepes abroncsokon, és lehetővé tette, hogy a 4. helyre emelkedjen. A Mercedes úgy döntött, hogy mindkét ember számára új, nehéz abroncsokra vált, definíció szerint ők használtak néhány más összetevőt, és Ön egy csökkentett boxkiállást szeretne teljesíteni, mint egyszerűen versenytársai. Carlos Sainz új médiumokat keresett, hogy megnehezítse a friss Purple Bulls-t, és te Lando Norris leszel. A friss holland jobban kiengedett a tartományból, és eleve jobban tárolhatja a vezetést, mint Perez, ha kell a figyelmeztető jel, akkor Ricciardo és Albon összeomlik. Lewis Hamilton hozzáadta a vadonatúj Mercedest a hetedik helyhez, és a ferraris Charles Leclerc a nyolcadik helyen végzett a Ferrari pilótája mögött, és egy Q3-as befutást végzett, és a kvalifikáció 1. részében megtett borzalmas kör miatt hiányzott egy sima gumiabroncs.

Élő Jelentés

A vadonatúj győzelem valójában Verstappen harmadik győzelme az év rajtnégyes versenyét tekintve, az Albert Parkból származó öregséggel együtt, ami a szezon egyetlen hibája. A friss tripla világbajnok könnyedén találkozott a futás újraindításával és más gumimegoldásokkal, hogy a következőn belül legyőzze csapattársát, Sergio Perezt, Carlos Sainz pedig a 3. helyen. A 2024-es F1-es év új negyedik fordulója, a Japan GP az április 7-i hétvégi regionális dátum 14:00 órától lejjebb kerül. Egyszer egy hosszan tartó lassítással a tehermegoldások érdekében a csoportok át tudták alakítani a gumiabroncsokat a boxban a Mercedesedre Lewis Hamiltonból, és George Russell átválthat a nehéz keverékre, amikor az 5. helyen állsz, Fernando Alonso maradt a saját választása mellett.

  • 1998-ban egy másik figyelemreméltó névdöntés született Schumacher és a finn Mika Häkkinen között.
  • Ezt követően rögtön visszafelé, Ricciardo és te Albon megérintettük a keréktárcsákat a Change 2-re, és mindkét járművet kritizálhatják a gumiabroncs fala miatt, ami figyelmeztető jelzést eredményezett.
  • Verstappen egy csoporton belül maradt a sajátjaikból, amíg a verseny beállt, míg te Norris lassan kihúzott Piastriból, az új Ferrari és lehet, hogy a Mercedes pilótái hátrafelé haladtak (Russell egy-egy-elkerülésre törekszik), te pedig Gasly, Alonso (a kemény gumik miatti extra megelőzés után azonnal) teljesítheted a Tsunodát.

football betting strategy

Perez a 34. körben generálta az utolsó állomást, és újra Norris mögé csatlakozott, amikor Ön Verstappen futott egy nagyszerű kört, meghosszabbítva, mielőtt egy időben vállalta volna. Pérez képes volt üldözni, és már korábban is DRS-t tehet Norrist az 1-es változásról a 35. körre, és a következő útra a vadonatúj lépést Leclercen fogod mutatni. Verstappen közvetlenül a 17. körre szállt be, sokkal több médiumra megy, ahelyett, hogy keményen küzdött volna, Norris pedig rövid távon vezet, és Leclerc, Sainz és talán Russell is leszakadt – a második egy újabb romantikus telefonhívást Hamiltonnal a Scoopnál, ahol kénytelen volt dolgozni.

A bajnoki cím állása a csatában

A Mercedes nem tudta azt eredményezni, hogy határozottan meg kellett akadályoznia a munkálatokat, mindkét járműkezelőt a verseny végén kellett kiállítania, mert azok bizonyultak a leggyorsabb stratégiának, akik vállalták, hogy kétszer is célba érnek. A 2024-es F1 12 hónapja során a Station 4 gyakran olyan opciókat közvetített, amelyek minden kvalifikációval együtt járnak, és mindegyikért versenyezhet. Az új kiemelések a Station cuatro's-on is elérhetők a kereslet utánpótlási szolgáltatásokhoz. Piastri és Russell a sikán során négy körrel összeveszett, hogy gázolhasson, azonban Piastri kritikus hibát generált, az igazat megvallva ott a történelmi koncertkörút előtt, és ezért elfogadta Russellt, hogy a hetedik helyen meneküljön, hogy megmutassa az 1. lépést.

1998-ban feltűnt egy másik drámai kiadó-döntés Schumacher és a finn Mika Häkkinen között. Mindketten elég időt vívtak az összes szezonban, és Hakkinen négy dologgal hozzátette Schumachert a végső suzukai csatához képest. Schumacher már a pole-on volt a versenyen, de lefagyott a rajtrácsra, így a 2. Hakkinen tiszta dallamot adott előtte a beavatásra. A legújabb rajtrács hátuljáról Schumacher keményen küzdött a felzárkózásig, és több leggyorsabb kört is megtett, hogy leküzdje versenyét. Bár nem, a huszonnyolcadik körben a hátjelzők ütközése miatt a szennyeződés szétszóródott a pályán.

us betting sites

A saját tíz legjobbja közül heten úgy döntöttek, hogy egyetlen abroncson maradnak, ez volt a vadonatúj verseny. Honfitársa, Oscar Piastri a 8. helyet szerezte meg, hogy az utolsó előtti körig késve hibázzon, és határozottan a hetedik helyet szerezze meg neki. Az ausztrál Daniel Ricciardo nem teszi lehetővé, hogy sötét kezdőkör után, Alex Albonnal ütközött a Williamsnek, és ezzel véget ért az egész verseny, és előfordulhat, hogy előhozza a legújabb vöröses zászlót, amely megfagyasztotta a friss csatát. A jelenlegi éghajlati előrejelzések fényes, élettelen és élvezetes körülményeket feltételeznek Suzukában, ahol a legkisebb a szél és nagyon gyors esőveszély.

Race Comment

2024-ben ez volt a legújabb Porsche Carrera bögre, a japán, és a Ferrari is kiadja a japánt. A friss FIA Algorithm 2 és you can FIA Algorithm step 3 show nem versenyez a Suzukában a Japán Hatalmas Prix hétvégéjén. Közvetítési útmutatót is találhat arról, hogyan és hol nézheti meg az új futamot a televízióban, ellenkező esetben töltse le a friss, 2025-ös Japán Hatalmas Prix menetrendjét a mobileszközre.

Vettel csapattársa, Draw Webber, amely a pole-státusz legújabb versenyévé vált, a következő helyen végzett csapattársa mögött, akiknek köszönhetően Romain Grosjean szerezte meg a Lotus utolsó dobogós hírnevét. A 2005-ös friss csata valószínűleg az egyik legizgalmasabb verseny a szezonban, miután több legjobb versenyző is a hátulról indult a friss rajtrácsból, miután az állítható időjárási körülmények között kvalifikálta magát. A McLaren versenyzője, Kimi Räikkönen egyszer a tizenhetedik szettből indult be az új versenybe, és az utolsó kör elején legyőzte a Renault-pilótát, Giancarlo Fisichellát – közvetlenül azután, hogy Fisichellát ténylegesen elzárták a kiváló hátjelzőtől. A 2006-os tapasztalatok során Michael Schumacher egészen addig nyújtott, amíg egy rendszerképtelenség gyakorlatilag be nem fejezte az esélyét egy lelkes nyolcadik versenyen, és ez a spanyol Fernando Alonsóhoz is eljutott.